پرسش و پاسخ

در ادامه  به بررسی برخی سوالات متداول مراجعین عزیز در خصوص  خدمات دندانپزشکی می پردازیم . اگر شما هم اطلاع کافی در رابطه با خدمات دندانپزشکی  و  تاثیر مراقبت های بعد از آن اطلاع کافی ندارید، پاسخ  سوال خود را در ادامه بیابید .

آیا  لمینیت دندان  به دندان ها آسیب می رساند ؟

از آنجا که لمینیت کامپوزیتی با مینای  های دندان باند می شود، از هر گونه ترک ریز و  ساییدگی  های دندانی می کند . حتی  در صورتی که در  طی لمینیت دندان ،  نیاز به تراش دندان ها باشد، آسیبی  به دندان  وارد نمی شود و فرد می تواند از ظاهر زیبای دندان های خود لذت ببرد .

آیا لمینیت دندان عامل بوی دندان  می شود ؟

خیر، لمینیت دندان  نه باعث پوسیدگی دندان و  نه بوی  بد دهان می گردد .

 بهترین نوع  لمینیت دندان کدام است ؟

دکتر شیرین مددی دندانپزشک زیبایی خوب در اهواز  بسته به شرایط و وضعیت دندان های فرد، بهترین نوع لمینت دندان  را برای فرد  پیشنهاد می کنند .

آیا لمینیت دندان با روکش دندان تفاوت دارد ؟

بله، لمینیت دندان با هدف زیبایی دندان ها انجام می شود و روکش دندان  با هدف افزایش استقامت دندان .  با استفاده از روکش دندان ها می توان  تمام سطح تاج دندان را پوشاند اما در روش لمینیت تنها سطح جلویی دندان ها پوشانده می شود . در طی  روکش دندان نیازی  به تراش دندان نمی باشد .

چگونه می توان  ماندگاری کامپوزیت دندان را افزایش داد ؟

در صورتی که  به توصیه های دندانپزشک زیبایی خود توجه داشته باشید می توانید ماندگاری  کامپوزیت دندان را افزایش دهید . توجه به بهداشت دهان و دندان  امری  بسیار  مهم  در  مراقبت از کامپوزیت دندان می باشد . تا جای ممکن از جویدن خوراکی های سخت خودداری  کنید، بعد از مصرف قهوه و چای  حتما مسواک بزنید. دکتر شیرین مددی  دندانپزشک زیبایی در اهواز تمام توصیه های لازم را  به مراجعین  خود می دهند  تا بتوانند با رعایت آن ها طول  عمر لمینت و کامپوزیت دندان خود را افزایش دهید

آیا  انتخاب  دندانپزشک  تاثیری در نتیجه  کار دارد ؟

بله در صورتی  که  هر گونه  خدمات زیبایی دندان توسط افراد غیر متخصص و  بی تجربه  انجام شود، ممکن است  فرد  دچار عوارض  آن شود .  پس بهتر است  قبل از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی حتما در خصوص  تجربه و  تخصص دندانپزشک مطمئن شوید .  دکتر شیرین مددی دندانپزشکی زیبایی در اهواز در زمینه  انواع خدمات زیبایی دندان از تجربه و سابقه بسیار بالایی برخوردار هستند .

هزینه لمینت دندان  چقدر است ؟

این هزینه بر مبنای معیار  های مختلفی سنجیده می شود .  جنس لمینیت استفاده  شده، تعداد واحد های لمینیت و… بهتر است برای اطلاع  دقیق در خصوص  هزینه خدمات زیبایی دندان ها  با دندانپزشک خود در این رابطه  مشورت کنید .

تماس سریع