تفاوت جرم گیری با بلیچینگ

تفاوت جرم گیری با بلیچینگ

یکی از سوالات متداولی که از دکتر شیرین مددی دندانپزشک زیبایی پرسیده می شود تفاوت بین جرم گیری و بلیچنگ است در این مقاله بطور کامل به این سوال پاسخ داده می شود .

تفاوت جرم گیری با بلیچینگ
تفاوت جرم گیری با بلیچینگ

هر دو این روش ها باعث روشن شدن دندان ها و ایجاد یک ظاهر زیبا در دندان می شوند، اما نحوه انجام این دو روش با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد و به یک میزان دندان ها را روشن نمی کنند .

جرم گیری

جرم گیری نسبت به بلیچینگ بین عموم مردم شناخته تر می باشد ، جرم گیری روشی می باشد که با استفاده از وسیله مخصوصی جرم های گرفته شده را از روی دندان برداشته و رنگ طبیعی دندان را نمایان می کند . انجام جرم گیری به هیچ عنوان ضرری برای دندان ها ندارد اما برخی از افراد تصور می کنند که با جرم گیری کردن دندان به ریشه دندان های آن ها آسیبی وارد می شود در صورتی که این یک تصور اشتباه می باشد . بعد از جرم گیری حساسیتی بوجود می آید که علت آن برداشتن جرم های روی دندان می باشد که به مرور زمان این حساسیت از بین می رود . جرم گیری به منظور سلامت لثه در افرادی که سیگاری می باشند بسیار توصیه می شود .

بلیچینگ

یکی از روش های زیبایی دندان و سفید کردن دندان ها بلیچینگ می باشد، بلیچینگ رنگ دندان ها را سفید می کند بدون اینکه تراشی در دندان داده شود و آسیبی به دندان وارد شود .  به منظور سفید کردن دندان ها یک ماده مخصوصی بروی دندان گذاشته می شود که هم در منزل و هم در مطب می توان این کار را انجام داد، لازم است قبل از انجام بلیچینگ دندان جرم گیری و پالیش دندان صورت گیرد .

نتیجه گیری

با جرم گیری رنگ طبیعی دندان ها نمایش داده می شود و جرم ها از روی دندان برداشته می شود، اما بلیچینگ یک روش برای سفید کردن دندان ها می باشد . عزیزان شهر اهواز که خواهان جرم گیری یا بلیچینگ دندان خود می باشند می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را از دکتر شیرین مددی دندانپزشک زیبایی در اهواز دریافت نمایند .

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

با تشکر مدیریت سایت دکتر شیرین مددی دندان پزشک زیبایی در اهواز

برخی از خدمات دکتر شیرین مددی دندانپزشک زیبایی در اهواز  :

ایمپلنت

بلیچینگ

لمینیت

ارتودنسی

شماره تلفن :    3212427-0613

drmadadi

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه
تماس سریع