جنس ایمپلنت دندان

جنس ایمپلنت دندان

ایمپلنت چیست

ایمپلنت دندان یکی از روش های اصلاح طرح لبخند است و برای اشخاصی که دندان های از دست رفته دارند بهترین روش جایگزینی دندان های از دست رفته می باشد .

جنس ایمپلنت دندانایمپلنت دندان با سلولهای بدن سازگار است و نوعی پایه تیتانیومی است که دندانپزشک زیبایی از آن استفاده می کند .

دندانپزشک زیبایی پس از اینکه درداخل استخوان فک ایمپلنت را قرار دارد ، به بیمار بیان می کند زمانی را صبر نماید تا استخوان فک به ایمپلنت جوش بخورد ، بهتر است بدانید برای جوش خوردن ایمپلنت به استخوان فک نیاز به 3 الی 4 ماه زمان است ، پس از گذشت این مدت زمان نیاز است که روکش و تاج دندان بر روی پایه قرار بگیرد .

جنس ایمپلنت

جنس ایمپلنت ها معمولا از موادی انتخاب می شود که سازگار با بدن باشد و معمولا جنس ایمپلنت ها از جنس های مختلفی است که ساختار شبیه استخوان است ، جنس ایمپلنت ها معمولا از فلزات مختلف و یا فلز تایتانیوم است .

دکتر شیرین مددی ایمپلنت در اهواز را انجام می دهد ایشان از ایمپلنت های با جنس مرغوب استفاده می کنند که ماندگاری ایمپلنت بسیار بالا باشد ، هموطنانی که قصد انجام ایمپلنت در اهواز را دارند می توانند به مطب ایشان مراجعه نمایند .

مراقبت های پس از ایمپلنت

دکتر شیرین مددی که ایمپلنت در اهواز را انجام می دهند توصیه می کنند که اشخاص پس از ایمپلنت مراقبت های ذیل را انجام دهند

مراقبت های پس از ایمپلنت

  • در ساعات اولیه بعد از کاشت دندان از خوردن، آشامیدن، تف کردن و یا هر گونه فعالیت دهانی خودداری کنید.
  • اگر سیگاری هستید توصیه می شود تا حد امکان در شب اول و دوم و همچنین تا روز برداشتن بخیه از کشیدن سیگار خودداری کنید و یا استعمال آن را به حداقل برسانید.

حرارت حاصل از کشیدن سیگار، همچنین مواد و دود آن در ترمیم خلل ایجاد می کند

  • برای جلوگیری از تجمع باکتری ها در دهان، با دهان شوی می توانید دهان خود را شستشو دهید.
  • به مدت دو روز پس از جراحی از انجام فعالیت های سنگین و همچنین از رفتن به باشگاه و یا استخر خودداری کنید.
  • تا چند روز برای مسواک زدن سایر قسمت های سایر دهان به غیر از ناحیه جراحی شده از روشی که توسط متخصص ایمپلنت به شما آموزش داده شده استفاده کنید.
  • بعد از جراحی تا چند روز خونریزی لثه ها ممکن است بیشتر شود که جای نگرانی نیست و در صورت مشاهده خون ریزی غیر عادی به پزشک خود مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

drmadadi

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
تماس سریع