طول عمر کامپوزیت دندان

طول عمر کامپوزیت دندان به عوامل های بسیاری مانند بهداشت – عادت های فردی همچون جویدن – قروچه کردن – جنس دندان ها – برنامه غذایی و .. بستگی دارد . اما این را هم باید به یاد داشت که اگر کار درست و مناسب انجام شود  به شکلی که کامپوزیت ونیر به درستی با دندان های زیر باند شود و بیمار مراقبت های لازم را انجام دهد دوام و ماندگاری آن بیشتر می باشد.

دکتر شیرین مددی دندانپزشک زیبایی است که در اهواز فعالیت می کند . ایشان با جدیدترین روش های سفید کردن دندان آشنا هستند و می تواند آن ها را بر اساس تقاضای بیمار انجام دهد کامپوزیت ونیر یکی از روش های زیبایی دندان می باشد .  دکتر مددی با دانش و تجربه ای که در زمینه زیبایی دندان ها دارد می تواند دندان هایی زیبا را از آن بیمار کند و نتایج رضایت بخشی را داشته باشد .  شما می توانید همواره جهت تعیین وقت و مشاوره با شماره تلفن های ذیل تماس فرمائید .3212427 – 3212124 0613 – 09364049994

کامپوزیت دندان چه کاربردهایی دارد

درمانی فوق العاده برای درمان دندان های کج می باشد .

اگر دندانی دارای لکه می باشد به وسیله این روش کلیه لکه ها از بین می رود .

دندان هایی که دچار صدمه شده اند درمانی بسیار فوق العاده می باشد.

در برطرف کردن فاصله بین دندان ها از کامپوزیت استفاده می شود.

چه افرادی برای کامپوزیت دندان مناسب هستند

این روش درمانی را تمامی افراد می توانند استفاده کنند . ونیر دندان یک روشی می باشد  که تحت هیچ شرایطی باز نمی گردد به شکلی که امکان برداشتن ساختار دندان وجود ندارد . تنها به وسیله معاینات پزشکی که دندانپزشک زیبایی انجام می دهد می توان این مسئله را متوجه شد که آیا ونیر دندان برای دندان های فرد مناسب می باشد یا خیر .

کسانی که دارای دندان ناسالم هستند – دندان های قوی ندارند – مینای دندان آن ها کافی نمی باشد اشخاص مناسبی برای استفاده از این روش نیستند.

مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

چندین ساعت از خوردن مواد خوراکی باید جلوگیری کرد .

امکان دارد بعد از درمان در زمان خوردن یا نوشیدن مواد سرد و گرم فرد با مشکل روبرو شود که این مشکل طبیعی می باشد و بعد از چند روز این مسئله رفع می شود .

سعی بر این داشته باشید در روز از مسواک استفاده شود و مسواک زدن فراموش نشود .

از چای و قهوه نبایست به مقدار زیاد استفاده شود .

استعمال دخانیات ممنوع می باشد .

طول عمر کامپوزیت دندان

روش کار دندانپزشک زیبایی

روش کار دندانپزشک زیبایی و تجربه ی وی در زمینه زیبایی دندان می تواند تاثیرات فوق العاده ای در نتیجه حاصل از کامپوزیت دندان بگذارد . دندانپزشکی که با تجربه و با مهارت می باشد علاه بر تهیه دندان های بسیار زیبا و طراحی لبخند زیبا و جذاب احتیاج به مهارت – دقت – تجربه و هنر بسیار دارد .

در حالی که کامپوزیت ها به شکل غیر اساسی و بدون تجربه روی دندان ها قرار گیرد امکان دارد در رزوهای اولیه بسیار زیبا و شکیل باشد  اما به مرور زمان تاثیرات تخریبی آن بروز می دهد و البته صدمات وارده به دندان های اصلی فرد نفوذ خواهد کرد . در بیشتر موارد که دندانپزشک بدون در نظر گرفتن مینای دندان و صدمه دیدن آن ونیر کامپوزیت ها را روی دندان قرار می دهد بیمار این مسئله را درک می کند  که دندان های اصلی بسیار صدمه می بینند و علاوه بر آن کامپوزیت ها همچنین تخریب می شوند و شاید در این مواقع نیاز باشد که کامپوزیت ها برداشته شود . به همین دلیل باید در انتخاب دندانپزشک زیبایی خود دقت فراوان داشت .

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر کامپوزیت در اهواز

همان طور که گفته شد روش های مراقبتی که جهت حفظ دندان ها به کار گرفته می شود تاثیرات مطلوبی در دوام و ماندگاری دندان ها دارد هرچند که دندانپزشک کار خود را به خوبی انجام داده باشد  و با اصول دندانپزشکی کامپوزیت ها روی دندان های فرد شکل داده باشد باز هم احتیاج است که خود فرد تمام مراقبت های بهداشتی و لازم را انجام دهد . کامپوزیت ونیر همانند دندان ها دارای قابلیت رنگ پذیری هستند و احتیاج است که پس از خوردن قهوه و یا چای دندان های خود را مسواک کند مسواک زدن تاثیرات فوق العاده ای در سفیدی این نوع لامینت ها دارد .

برخی از خدمات دکتر شیرین مددی دندانپزشک زیبایی در اهواز  :

ایمپلنت

بلیچینگ

لامینیت

ارتودنسی

و…

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر شیرین مددی دندانپزشک زیبایی در اهواز

drmadadi

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه
تماس سریع