عصب کشی دندان ها در اهواز

احساسی که با دندان طبیعی دارید را با هیچ چیز دیگر نمی توانید به دست آورید اما مشکلاتی مانند بیماری، پوسیدگی یا آسیب می تواند تهدیدی برای دندان ها باشند. به لطف پیشرفت در درمان و تکنولوژی بسیاری از دندان ها را می توان سالم نگه داشت. یکی از راه هایی که یک دندان می تواند نجات یابد با شیوه درمان ریشه کانال یا عصب کشی دندان ها است که به اصطلاح درمان اندودانتیک نامیده می شود. تخصص دندانپزشک در انجام عصب کشی دندان ها بسیار مهم است بنابراین ما به شما توصیه میکنیم برای انجام عصب کشی دندان ها در اهواز به دکتر شیرین مددی مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر این کار درمانی را انجام دهید.

اندو یک منطقه تخصصی دندانپزشکی با تمرکز بر درمان بیماری و یا آسیب به پالپ دندان است. متخصصان اندو، دندانپزشکان متخصص با آموزش های پیشرفته در درمان ریشه کانال یه عصب کشی دندان ها هستند و کارشناسانی برای نجات دندانهای طبیعی شما هستند. با استفاده از تکنولوژی هایی نظیر میکروسکوپ و تصویربرداری دیجیتال آنان به سرعت و سادگی دندان شما را درمان می کنند. دکتر شیرین مددی به عنوان بهترین دندانپزشک در اهواز عصب کشی یا رود کانال را برای حفظ دندان آسیب دیده بیمار انجام می دهند.

برای دیدن نمونه کارهای دکتر شیرین مددی می توانید از صفحه اینستاگرام یا کانال آپارات دکتر دیدن کنید.

اینستاگرام: https://www.instagram.com/drshirinmadadi/
آپارت: https://www.aparat.com/drshmadadi/

مراحل عصب کشی دندان

اجازه دهید به صورت مرحله به مرحله روش درمان ریشه کانال یا عصب کشی دندان ها را بررسی کنیم. در یک دندان سالم در زیر مینای سفید دندان یک بافت سخت به نام دنتین (عاج) قرار دارد. در زیر دنتین یک بافت نرم به نام پالپ قرار دارد. پالپ عصب های دندان و رگهای خونی را در خود جای داده است. اگر پالپ ملتهب یا توسط میکروب ها آلوده شود، اندودنتیست با دانستن اینکه ممکن است باعث درد یا ناراحتی شما شود آن را برمی دارد.

در اینجا نحوه درمان ریشه کانال چگونه است. ابتدا اندودنتیست دندان شما را بی حس می کند به طوری که هیچ دردی را هنگام درمان حس نکنید. یک پوشش ایزوله کوچک می تواند دندان شما را تمیز و خشک نگه دارد. مسیر دسترسی به پالپ از طریق تاج دندان باز می شود. مایعی درون کانال ریخته می شود تا باکتری ها را از بین ببرد و پس مانده ها را بیرون بیاورد. مسیر پالپ توسط ابزارهای کوچکی خارج می شود. اندودنتیست با دقت کانال ها را تمیز کرده و شکل می دهد. پس از تمیز کردن و شکل دادن ریشه کانال، اندودنتیست کانال را پر کرده و می بندد.

پس از اتمام کار شما باید مجددا به دندانپزشک مراجعه کنید تا دندان ها به صورت کامل پر شوند. این بسیار مهم است که از عصب کشی دندان ها به صورت کامل اطمینان حاصل شود. عصب کشی دندان ها یا درمان ریشه کانال، عمر دائمی دندان ها و لبخند روی لبهایتان را برای شما تضمین می کند.

مراقبت های لازم پس از درمان

دکتر شیرین مددی پس از انجام عصب کشی دندان ها بیمار در اهواز، در رابطه با مراقبت های پس از آن نکات زیر را مهم می دانند:

  • پس از عصب کشی دندان ها بهتر است فرد داروهای مسکن تجویز شده را به طور مرتب مصرف نماید تا درد کمتری احساس کند.
  • در صورتی که پس از درمان ریشه دندان ها، خونریزی یا تورم غیر طبیعی مشاهده کردید؛ حتما به دندانپزشک زیبایی خود مراجعه نمایید.
  • تا 24 ساعت اول از خوردن غذاهای سفت اجتناب کنید و بیشتر مایعات مصرف نمایید.
  • پس از عصب کشی دندان ها، پانسمانی به شکل خمیر بر روی لثه قرار داده می شود که بهتر است مراقب باشید قبل از سفت شدن از بین نرود.

نتیجه گیری

از رایج ترین درمان ها در کلینیک های دندانپزشکی، عصب کشی دندان ها یا درمان ریشه دندان ها می باشد که نیاز است تحت نظر دندانپزشک حاذق انجام گیرد. دکتر شیرین مددی دندانپزشک زیبایی هستند و در درمان عصب کشی دندان ها در اهواز دارای تبحر بالایی هستند. بیماران می توانند با خیال راحت عصب کشی دندان خود را به ایبشان بسپارند.

drmadadi

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه
تماس سریع